Alla inlägg under juli 2010

Av Sofi - 23 juli 2010 15:52

Det började i  söndags att jag började få ont i huvudet,

så det var väl inge me de. Men på måndag så ringe de jag till måndag så ringde jag till vårdcentralen å fick en tid på torsdag så dom misstänkte om det var nåt som var en närv som var iklämd, men jag har fått min medicin nu så jag hoppas att jag blir av med detta nu. Men min läkare ska höra va sig på måndag så får vi se om jag får en tid till röntgen så får dom kolla upp vad det är förnåt som orskar varför jag har huvudvärk så här länge. Annars har det inte hänt så mycket på den sista dagarna

Av Sofi - 6 juli 2010 16:41

 

Idag har jag , max  å michale larsåsen

 

har vart på stan  å gjort lite ärenden.

 

Vart till Försäkringskassan å kollade på en skola som man kanske ska börja på.

Sen gick vi hem å började med kyckling salladen som jag gjorde idag.

 

Var jättegott. Snart har älsklingen semester så får vi se vad vi ska hitta på.

 

En sak ska vi ialla fall göra åka ner till eskilstuna å hälsa på farfar Åke ,

 

 farmor Lena å resten av familjen. Sen kanske vi ska åka ner till stockholm å

 

gå till Grönalund <3. Så här ser det ut nu ialla fall

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Syskon bild

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards