Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Möte 4/2

Av Sofi - 4 februari 2010 13:08

Vaknade man kl.07:45 då var Max vaken så det var bara att kliva upp å klä på han kläder å ge honom välling, sen kl. 09:45 var det bara att gå å lämna honom på dagis. Sen var det bara att gå på mötet å se glad ut. Vi har vart borta i tre timmar idag, det var riktigt skönt ute å gå en prommenad tillsammans med älsklingen.Å så har vi ätit lunch tillsammans. Så nu sitter vi å tar det lugnt innan vi ska hämta sonen på dagiset. Ikväll så ska man se på CSI Miami efter det så blir att gå å lägga sig i sin underbara säng =)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 23 juli 2010 15:52

Det började i  söndags att jag började få ont i huvudet, så det var väl inge me de. Men på måndag så ringe de jag till måndag så ringde jag till vårdcentralen å fick en tid på torsdag så dom misstänkte om det var nåt som var en närv som var iklämd,...

Av Sofi - 6 juli 2010 16:41

  Idag har jag , max  å michale larsåsen   har vart på stan  å gjort lite ärenden.   Vart till Försäkringskassan å kollade på en skola som man kanske ska börja på. Sen gick vi hem å började med kyckling salladen som jag gjorde idag.  ...

Av Sofi - 29 juni 2010 18:19

Hejsan!! Det var ett tag sen som jag har skrivit på bloggen.   Det som har hänt att jag har fick timanställd på Piren här i Ludvika.   Som sakt att jag har inte jobbat efter det. Håller på att söker jobb men att man hittar inte några jobb...

Av Sofi - 6 april 2010 16:18

Gick upp klockan. 08:30 å började göra mig iordning, gav max välling å klädde på han kläder som han skulle ha på sig. Sen gick jag ut klockan. 09:35 för att vänta på min skjus men det så blev det inte så jag ringde efter min skjus så då  kom min ...

Av Sofi - 23 mars 2010 14:42

Idag har man vart å kollat på sin praktik plats på Piren en restaurang här i Ludvika, så den 6 april kl. 09.30 så börjar det på riktigt, detta med praktik =). Så hela morgon har man vart nervös men det gick bara bra. Så det känns skönt å börja jobba ...

Presentation


Syskon bild

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards