Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

3 Feb

Av Sofi - 3 februari 2010 11:29

Vilket väder vi har fått idag, vi har fått snöstorm  här hemma idag.

Inge skoj alls när det är så här ute, men vi har ju -3 garder ute så det är inte så farligt kallt, men det är just att vi har fått snöstorm. Vill ha sommar nu så man slipper detta vinter väder (Burr). Vad händer annars idag!? Jo jag håller på att tvätta kläder i tvättstugan å Max är på dagis, man får ju passa på att göra sina sysslor innan man ska hämta Max på dagis.  Annnars ska man bara slappa å ta det lugnt, om inte man ska spela lite wow idag det får vi se om jag gör det eller inte. Men ikväll ska man inte göra ett dug än bara sitta å slappa framför tv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi - 23 juli 2010 15:52

Det började i  söndags att jag började få ont i huvudet, så det var väl inge me de. Men på måndag så ringe de jag till måndag så ringde jag till vårdcentralen å fick en tid på torsdag så dom misstänkte om det var nåt som var en närv som var iklämd,...

Av Sofi - 6 juli 2010 16:41

  Idag har jag , max  å michale larsåsen   har vart på stan  å gjort lite ärenden.   Vart till Försäkringskassan å kollade på en skola som man kanske ska börja på. Sen gick vi hem å började med kyckling salladen som jag gjorde idag.  ...

Av Sofi - 29 juni 2010 18:19

Hejsan!! Det var ett tag sen som jag har skrivit på bloggen.   Det som har hänt att jag har fick timanställd på Piren här i Ludvika.   Som sakt att jag har inte jobbat efter det. Håller på att söker jobb men att man hittar inte några jobb...

Av Sofi - 6 april 2010 16:18

Gick upp klockan. 08:30 å började göra mig iordning, gav max välling å klädde på han kläder som han skulle ha på sig. Sen gick jag ut klockan. 09:35 för att vänta på min skjus men det så blev det inte så jag ringde efter min skjus så då  kom min ...

Av Sofi - 23 mars 2010 14:42

Idag har man vart å kollat på sin praktik plats på Piren en restaurang här i Ludvika, så den 6 april kl. 09.30 så börjar det på riktigt, detta med praktik =). Så hela morgon har man vart nervös men det gick bara bra. Så det känns skönt å börja jobba ...

Presentation


Syskon bild

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards